VSETT 9+

-26%
Vhodná
do mesta
Veľmi
komfortná
Vysoký
výkon

Vhodná
do mesta
Veľmi
komfortná
Vysoký
výkon

VSETT 9+ je kompaktný model kolobežky strednej triedy, ktorý je nápadný už svojim tvarom a zeleno-čiernym farebným prevedením. Za ideálnych podmienok môže dosiahnuť rýchlosť až 53 km/h. Jednoduché ovládanie, skvelé odpruženie a dostatok krútiaceho momentu robia z tejto kolobežky fantastický stroj nielen do mesta, ale aj mimo neho.

`

VSETT 9+

New product

Product Options
Batéria: *
748,8 Wh (48 V 15,6 Ah)
- 1 €
LG 921,6 Wh (48 V 19,2 Ah)
+ 433 €
LG 1008 Wh (48 V 21 Ah)
+ 541 €
Limited time offer:
Pôvodná cena Akčná cena

1 349 €vrátane DPH

999 €vrátane DPH

- 26%

  • 748,8 Wh (48 V 15,6 Ah)
  • LG 921,6 Wh (48 V 19,2 Ah)
  • LG 1008 Wh (48 V 21 Ah)

- +

Garancia najlepšej ceny

Našli ste lepšiu cenu?

Kontaktujte nás

Dostupnosť vybraného modelu

V závislosti od konfigurácie produktu

Eshop
Na objednávku
Bratislava
Na objednávku
Bratislava Sklad
Na objednávku
Voltride Central
Na objednávku
Voltride Servis
Na objednávku
Zistiť viac
Predĺžená záruka zadarmo:
Skvelé mimosezónne ceny a k tomu záruka, ako keby ste kúpili za plné ceny až na jar! Urobte si radosť už teraz, ušetrite vďaka nákupu mimo sezónu a získajte predĺženie záruky.
  • Doživotná zľava 50% na servis
  • Zľava 10% na náhradné diely
  • Zľava 10% na náhradnú batériu
  • Prvý servis úplne zadarmo
  • Zľava na ďalší nákup
  • Bezpečnostné prehliadky zadarmo
  • Certifikát originality
Všetky dôležité

Informácie o produkte

 
Popis

 

 

VSETT 9+ je model strednej triedy z radu elektrických kolobežiek tejto značky. Jedná sa o fantasticky výkonnú a všestrannú dvojmotorovú elektrickú kolobežku novej generácie, za ktorou stojí tím, ktorý predstavil úspešné kolobežky Zero. Tento rad elektrických kolobežiek sa vyznačuje výkonom, kvalitou, stabilitou a bezpečnosťou. VSETT 9+ sa môže pochváliť viacerými inováciami, ktoré posúvajú vývoj elektrických kolobežiek o úroveň vyššie. O vaše pohodlie sa postarajú predné a zadné pružinové tlmiče, 8,5 palcové nafukovacie pneumatiky a pohodlné ergonomické gripy na riadidlách. Celá konštrukcia je starostlivo vyvážená k zachovaniu stability aj vo vyšších rýchlostiach, ktoré môžu dosiahnuť až k 53 km/h.

 

 

Bezpečnosť a kvalita jazdy

Bezpečnosť je vždy na prvom mieste. Komponenty kolobežky sú umiestnené v novom ráme, ktorý bol navrhnutý pre maximálnu stabilitu jazdy. Inovovaný masívny skladací mechanizmus je vďaka svojej bezpečnostnej západke rýchly, pohodlný a predovšetkým bezpečný. Rám je zhotovený z veľmi pevnej zliatiny hliníka, používanom v leteckom priemysle. Celá konštrukcia je starostlivo vyvážená k zachovaniu stability aj vo vyšších rýchlostiach, ktoré môžu dosiahnuť až k 53 km/h (v závislosti od hmotnosti jazdca, vonkajšej teplote a terénu). Pre menej skúsených jazdcov je tu možnosť obmedziť maximálnu rýchlosť vypnutím predného motora a tým znížiť výkon kolobežky na polovicu. Avšak k vyššiemu výkonu patrí aj kvalitný brzdový systém, ktorým táto kolobežka disponuje. Kvalitné lankové kotúčové brzdy dokážu účinne zabrzdiť aj z vyšších rýchlostí. V kombinácii s elektrickým ABS je tak brzdenie úplnou hračkou. Kvalitná a pevná konštrukcia celej kolobežky umožňuje celkovú nosnosť až 120 kg. Kolobežka má tiež možnosť aktivácie funkcie, tzv. "Kick-start", zamedzujúcej nechcenému štartu z miesta. Ako bonus je ľahko udržiavateľná nášľapná plocha zabraňujúca pokĺznutiu jazdca v nepriaznivom počasí alebo v extrémnej situácii. Samozrejmou súčasťou výbavy kolobežky sú silné LED svetlá, integrované v nášľapnej ploche a prednom blatníku, ovládané podsvieteným palcovým spínačom na riadidlách, ktoré v kombinácii s prednými a zadnými smerovými svetlami a elektrickým klaksónom umožňujú jazdcovi bezpečnú jazdu nielen vo dne, ale aj za zníženej viditeľnosti.

 

Výkon a dojazd

Elektrická kolobežka VSETT 9+ disponuje dvoma výkonnými bezuhlíkovými elektromotormi s jednotlivým výkonom 650 W, ktoré v špičke produkujú celkový výkon až 1 800 W (2 x 900 W). V kombinácii s duálnou 23 ampérovou riadiacou jednotkou a novými obvodmi tepelnej ochrany, umožňuje kolobežka jazdcovi bezproblémovú jazdu do kopca so stúpaním až 25 stupňov! Výkon kolobežky sa ovláda obľúbenou prstovou páčkou. Inteligentná 48V lítium-iónová batéria LG podporuje rýchle nabíjanie a sľubuje dlhý dojazd (v závislosti na zvolenej kapacite batérie 15,6 Ah, 19,2 Ah alebo 21,0 Ah, hmotnosti jazdca, poveternostných podmienkach, terénu a štýlu jazdy) od 40 do 55 km. V ECO móde a s jedným motorom možno dojazd takmer zdvojnásobiť. Dva nabíjacie porty umiestnené v hornej časti nášľapnej plochy, sú praktickejšie v prístupe k nim a majú lepšiu ochranu proti mechanickému poškodeniu pri jazde nerovným terénom. Nabíjací porty sú samozrejme vybavené ochrannou krytkou. Akumulátor netrpí nežiaducim pamäťovým efektom, preto vám pri správnom nabíjaní a údržbe vydrží veľa rokov!

 

Využitie a praktickosť

Vďaka pevnej konštrukcii a vysokému výkonu sa jedná o veľmi univerzálne kolobežku. Vzhľadom na pohon oboch kolies nepohrdne VSETT 9+ ani terénom či prudším kopcom. V meste nepochybne oceníte plynulé dávkovanie výkonu a obratnosť kolobežky. Nemusíte sa báť, že vás aj na dlhšej trase nechá v štichu. Budete si pochvaľovať veľmi pohodlný podvozok, ktorý využijete rovnako dobre na mačacích hlavách, tak aj na poľnej ceste. Napriek univerzálnosti kolobežky môže byť pre niektoré jazdca limitujúca váha okolo 25-28 kg (podľa veľkosti batérie), takže prípadné schody vás asi nepotešia. Rovnako tak výkon a robustná konštrukcia je na úkor skladnosti, takže môžete mať problém vziať si ju dovnútra reštaurácie, ale budete ju musieť uzamknúť vonku napr. ako bicykel. Prenos kolobežky na krátku vzdialenosť nevyžaduje veľkú námahu, však do vyššieho poschodia domu bez výťahu už sa zapotíte. Svojou veľkosťou sa zmestí do kufra bežného auta, ale počítajte s tým, že vám v ňom zostane menej miesta. Avšak stále ide o fantastický stroj nielen do mesta, ale aj mimo neho.

 

Konštrukcia, dizajn a výbava

Kolobežka má pôsobivý dizajn, ktorý v kombinácii so zeleno-čiernym farebným prevedením pridáva ku vzhľadu aj určitú dávku elegancie. Rám a skladacie riadidlá sú vyrobené z kovanej zliatiny leteckého hliníka s označením 6082-T6, zatiaľ čo hriadele kolies sú vyrobené z chróm-molybdénovej legovanej ocele s prímesou uhlíka s označením SCM440. Táto kombinácia dodáva kolobežke pevnosť, ktorá je potrebná na zaistenie bezpečnosti jazdca. O vaše pohodlie sa postarajú predné a zadné pružinové tlmiče, 8,5 palcové nafukovacie pneumatiky a pohodlné ergonomické gripy na riadidlách. Skladnosť kolobežky je konštrukčne riešená inovatívnym a premysleným patentovaným trojstupňovým skladacím mechanizmom so zaisťovacím fixačným háčikom v zadnej časti stroja. Budete tak mať istotu, že kolobežku môžete kedykoľvek zložiť, pokiaľ ju budete musieť niekam preniesť alebo naložiť do auta. Prenášanie a nakladanie vám tiež uľahčí integrovaná rukoväť, umiestnená v zadnej časti kolobežky, vďaka ktorej možno kolobežku lepšie zdvihnúť. Kolobežka VSETT 9+ je vybavená veľkým a ľahko čitateľným displejom so zámkom NFC, aktivujúcim sa čipom vo forme kľúčenky, šikovným telefónom či hodinkami s podporou NFC. Displej zobrazuje všetky dôležité údaje ako je rýchlosť, aktuálny rýchlostný stupeň, denné prejdené kilometre (TRIP), celkovo prejdené kilometre (ODO) a aktuálnu úroveň nabitia batérie. Vďaka vysokému jasu je displej čitateľný aj za nepriaznivých poveternostných podmienok.

 

Naše hodnotenie

Na tejto kolobežke si jazdu určite užijete. VSETT 9+ nás veľmi milo prekvapila. Je to rýchla, všestranne použiteľná a stabilná kolobežka a sme radi, že tento vynikajúci stroj môžeme svojim zákazníkom ponúkať aj my. Je evidentné, že táto kolobežka napĺňa deklarované papierové parametre, má pekný dizajn, vysokú bezpečnosť a spoľahlivosť. Ak pôjdete poľnou cestou, päťdesiatkou po ceste alebo krokom niekde v centre mesta, vždy vám vyčarí úsmev na tvári a budete cítiť, že je ako stvorená pre danú situáciu. Bude vyzerať skvele pred kaviarňou, ale aj na ceste do práce, zaparkovaná v kancelárii alebo cez víkend zaprášená niekde za mestom na lúke. Každý pohľad na ňu vás poteší a neomrzí sa vám ani po rokoch každodenného používania.

 

ServisVsett-logo

Sme oficiálnym dovozcom a predajcom značky VSETT pre celú strednú Európu. Poskytujeme priamo záručný aj pozáručný servis, ktorý je zabezpečený na našich pobočkách v Prahe, Brne a Bratislave. Náhradné diely držíme skladom a sme certifikovaným poskytovateľom záručných opráv. Preto sa pri kúpe tejto kolobežky nemusíte vôbec obávať servisu či dostupnosti náhradných dielov a vďaka priamej reprezentácii výrobcu si poradíme aj so zložitejšími prípadmi a diagnostikou.

 

O značke

Spoločnosť VSETT intelligent technology Co., Ltd bola založená v roku 2018 a ústredie spoločnosti sa nachádza v čínskom meste Ning-po (Ningbo). Jedná sa o spoločnosť zaoberajúcu sa výskumom, vývojom, výrobou, predajom a servisom elektrických kolobežiek a príslušenstva. Hoci ide o veľmi mladú značku, v odvetví elektromobility sa aj za svoju krátku existenciu stihla presláviť nielen v domovskej Číne, ale aj na trhoch Severnej Ameriky, Južnej Ameriky, Európy, Afriky, Ázie a Stredného východu. Je dôležité uviesť, že za touto spoločnosťou stojí tím, ktorý predstavil svetu veľmi úspešné kolobežky Zero. VSETT vníma elektrické kolobežky ako inteligentnú alternatívu voči ostatným spôsobom prepravy nielen v meste ale aj mimo neho. Jedná sa o prepravu, ktorá je vysoko efektívna, cenovo nenáročná a neznečisťuje našu planétu. Produkuje totiž nulovú uhlíkovú stopu a umožňuje zodpovednejšiu a oveľa zábavnejšiu prepravu nielen tam, kam sa dostanete autom či mestskou dopravou, ale aj na miesta, kam sa inak nedostanete. Zrodenie tejto značky je novou možnosťou pre jazdcov na kolobežkách, ktorí si museli skôr vyberať medzi výkonom, praktickosťou a cenou. Ako odpoveď na individuálne potreby používateľov, VSETT ponúka celý rad modelov, z ktorých si určite vyberie každý. Skúsení zamestnanci spoločnosti VSETT dbajú na prísnu kontrolu kvality a poskytujú kvalitný zákaznícky servis na zaistenie plnej spokojnosti svojich zákazníkov. Všetky modely od VSETT (8, 8 +, 9, 9+, 10+ a 11+) nájdete v našej ponuke. S touto spoločnosťou udržiavame dobré vzťahy a osobne sa poznáme nielen s niektorými zamestnancami, ale aj priamo s majiteľom. Preto môžeme kvalitne poskytnúť nielen záručný, pozáručný servis, ale aj podporu, poradenstvo či náhradné diely.

8/10
Komfort
4/10
Ľahkosť údržby
53 km/h
Rýchlosť
28 kg
Váha
1800 W
Výkon
70 km
Dojazd
Odpružený podvozok vzadu
Brzda vpredu
Odpružený podvozok vpredu
Zvládne kopec
Motor vzadu
Motor vpredu
Brzda vzadu
Vhodná do mesta
Vysoký výkon
Tempomat
Predné osvetlenie
Zadné osvetlenie
Vzduchové kolesá
Skvelý pomer cena / výkon
Dobre skladateľné
Max Blinker odporúča
 
Data sheet
Parametre sa môžu líšiť v závislosti od konfigurácie produktu. Pre presnejšie parametre vyberte konfiguráciu.
Výkonnostné parametre
Parameter Hodnota udávaná výrobcom Voltride nezávislé meranie Hodnotenie
Hmotnosť s batériou 28 kg Zatiaľ netestované
Doba nabíjania 11 h podľa konfigurácie od 11 h do 14 h Zatiaľ netestované
Max. rýchlosť pred odblokovaním 25 km/h Zatiaľ netestované
Max. konštrukčná rýchlosť 53 km/h 46,39 km/h
Špičkový výkon 1800 W 1580 W
Dojazd 70 km podľa konfigurácie od 70 km do 100 km Zatiaľ netestované
Merania Voltride

Nezávislé Výsledky Meraní

Skutočné výsledky namerané našimi testovacími jazdami.

Viac o testovaní
Výsledky závisia od konfigurácie, prosím vyberte si:
Táto varianta ešte nebola otestovaná, zobrazujem výsledky pre:
46,39
km/h
Max. rýchlosť
1 580
wattov
Max. výkon
::badge-value:total_range::
km
Max. dojazd
::badge-value:city_range::
km
Mestský dojazd
::badge-value:max_range::
km
Min. dojazd
11,60
sekúnd
Čas na
100 m
23,42
sekúnd
Čas na
250 m
82,97
sekúnd
Čas na
1 km
2,23
sekúnd
Čas do
20 km/h
4,32
sekúnd
Čas
do 30 km/h
0,94
sekúnd
Čas z
20 km/h
1,42
sekúnd
Čas z
30 km/h
6,4
metrov
Dráha do
20 km/h
22,0
metrov
Dráha do
30 km/h
2,1
metrov
Dráha z
20 km/h
5,4
metrov
Dráha z
30 km/h
Zrýchlenie
Brzdenie
Výkon
Porovnať viaceré modely

Vyberte si do porovnania aj iné modely.
Dáta sa zobrazia v grafoch, tabuľkách a pri všetkých hodnotách.

Porovnať rôzne modely

Vyberte si iné modely z možností nižšie:

Primárna konfigurácia:

Zvoliť
Časy zrýchlenia
10 15 20 25 30 35 40 45 46,39
0
0 10
1,12
0 10
VSETT 9+ 1,12
0 15
1,57
0 15
VSETT 9+ 1,57
0 20
2,23
0 20
VSETT 9+ 2,23
0 25
2,87
0 25
VSETT 9+ 2,87
0 30
4,32
0 30
VSETT 9+ 4,32
0 35
6,21
0 35
VSETT 9+ 6,21
0 40
7,83
0 40
VSETT 9+ 7,83
0 45
12,01
0 45
VSETT 9+ 12,01
0 46,39
15,50
0 46,39
VSETT 9+ 15,50
10
10 15
0,45
10 15
VSETT 9+ 0,45
10 20
1,11
10 20
VSETT 9+ 1,11
10 25
1,75
10 25
VSETT 9+ 1,75
10 30
3,20
10 30
VSETT 9+ 3,20
10 35
5,10
10 35
VSETT 9+ 5,10
10 40
6,71
10 40
VSETT 9+ 6,71
10 45
10,89
10 45
VSETT 9+ 10,89
10 46,39
14,38
10 46,39
VSETT 9+ 14,38
15
15 20
0,66
15 20
VSETT 9+ 0,66
15 25
1,30
15 25
VSETT 9+ 1,30
15 30
2,75
15 30
VSETT 9+ 2,75
15 35
4,65
15 35
VSETT 9+ 4,65
15 40
6,26
15 40
VSETT 9+ 6,26
15 45
10,44
15 45
VSETT 9+ 10,44
15 46,39
13,93
15 46,39
VSETT 9+ 13,93
20
20 25
0,65
20 25
VSETT 9+ 0,65
20 30
2,09
20 30
VSETT 9+ 2,09
20 35
3,99
20 35
VSETT 9+ 3,99
20 40
5,61
20 40
VSETT 9+ 5,61
20 45
9,78
20 45
VSETT 9+ 9,78
20 46,39
13,27
20 46,39
VSETT 9+ 13,27
25
25 30
1,45
25 30
VSETT 9+ 1,45
25 35
3,34
25 35
VSETT 9+ 3,34
25 40
4,96
25 40
VSETT 9+ 4,96
25 45
9,14
25 45
VSETT 9+ 9,14
25 46,39
12,63
25 46,39
VSETT 9+ 12,63
30
30 35
1,89
30 35
VSETT 9+ 1,89
30 40
3,51
30 40
VSETT 9+ 3,51
30 45
7,69
30 45
VSETT 9+ 7,69
30 46,39
11,18
30 46,39
VSETT 9+ 11,18
35
35 40
1,62
35 40
VSETT 9+ 1,62
35 45
5,79
35 45
VSETT 9+ 5,79
35 46,39
9,28
35 46,39
VSETT 9+ 9,28
40
40 45
4,18
40 45
VSETT 9+ 4,18
40 46,39
7,66
40 46,39
VSETT 9+ 7,66
45
45 46,39
3,49
45 46,39
VSETT 9+ 3,49
Dráha zrýchlenia
10 15 20 25 30 35 40 45 46,39
0
0 10
1,41
0 10
VSETT 9+ 1,41
0 15
3,08
0 15
VSETT 9+ 3,08
0 20
6,40
0 20
VSETT 9+ 6,40
0 25
10,60
0 25
VSETT 9+ 10,60
0 30
22,00
0 30
VSETT 9+ 22,00
0 35
38,88
0 35
VSETT 9+ 38,88
0 40
55,90
0 40
VSETT 9+ 55,90
0 45
106,08
0 45
VSETT 9+ 106,08
0 46,39
150,33
0 46,39
VSETT 9+ 150,33
10
10 15
1,67
10 15
VSETT 9+ 1,67
10 20
4,98
10 20
VSETT 9+ 4,98
10 25
9,19
10 25
VSETT 9+ 9,19
10 30
20,59
10 30
VSETT 9+ 20,59
10 35
37,46
10 35
VSETT 9+ 37,46
10 40
54,48
10 40
VSETT 9+ 54,48
10 45
104,66
10 45
VSETT 9+ 104,66
10 46,39
148,92
10 46,39
VSETT 9+ 148,92
15
15 20
3,31
15 20
VSETT 9+ 3,31
15 25
7,52
15 25
VSETT 9+ 7,52
15 30
18,92
15 30
VSETT 9+ 18,92
15 35
35,80
15 35
VSETT 9+ 35,80
15 40
52,81
15 40
VSETT 9+ 52,81
15 45
102,99
15 45
VSETT 9+ 102,99
15 46,39
147,25
15 46,39
VSETT 9+ 147,25
20
20 25
4,20
20 25
VSETT 9+ 4,20
20 30
15,61
20 30
VSETT 9+ 15,61
20 35
32,48
20 35
VSETT 9+ 32,48
20 40
49,50
20 40
VSETT 9+ 49,50
20 45
99,68
20 45
VSETT 9+ 99,68
20 46,39
143,94
20 46,39
VSETT 9+ 143,94
25
25 30
11,40
25 30
VSETT 9+ 11,40
25 35
28,28
25 35
VSETT 9+ 28,28
25 40
45,30
25 40
VSETT 9+ 45,30
25 45
95,48
25 45
VSETT 9+ 95,48
25 46,39
139,73
25 46,39
VSETT 9+ 139,73
30
30 35
16,88
30 35
VSETT 9+ 16,88
30 40
33,89
30 40
VSETT 9+ 33,89
30 45
84,07
30 45
VSETT 9+ 84,07
30 46,39
128,33
30 46,39
VSETT 9+ 128,33
35
35 40
17,02
35 40
VSETT 9+ 17,02
35 45
67,20
35 45
VSETT 9+ 67,20
35 46,39
111,46
35 46,39
VSETT 9+ 111,46
40
40 45
50,18
40 45
VSETT 9+ 50,18
40 46,39
94,44
40 46,39
VSETT 9+ 94,44
45
45 46,39
44,26
45 46,39
VSETT 9+ 44,26
Brzdné časy
45 40 35 30 25 20 15 10 0
46,39
46,39 45
0,08
46,39 45
VSETT 9+ 0,08
46,39 40
0,28
46,39 40
VSETT 9+ 0,28
46,39 35
0,46
46,39 35
VSETT 9+ 0,46
46,39 30
0,76
46,39 30
VSETT 9+ 0,76
46,39 25
1,04
46,39 25
VSETT 9+ 1,04
46,39 20
1,24
46,39 20
VSETT 9+ 1,24
46,39 15
1,48
46,39 15
VSETT 9+ 1,48
46,39 10
1,73
46,39 10
VSETT 9+ 1,73
46,39 0
2,18
46,39 0
VSETT 9+ 2,18
45
45 40
0,20
45 40
VSETT 9+ 0,20
45 35
0,39
45 35
VSETT 9+ 0,39
45 30
0,69
45 30
VSETT 9+ 0,69
45 25
0,97
45 25
VSETT 9+ 0,97
45 20
1,17
45 20
VSETT 9+ 1,17
45 15
1,40
45 15
VSETT 9+ 1,40
45 10
1,65
45 10
VSETT 9+ 1,65
45 0
2,11
45 0
VSETT 9+ 2,11
40
40 35
0,18
40 35
VSETT 9+ 0,18
40 30
0,48
40 30
VSETT 9+ 0,48
40 25
0,76
40 25
VSETT 9+ 0,76
40 20
0,96
40 20
VSETT 9+ 0,96
40 15
1,19
40 15
VSETT 9+ 1,19
40 10
1,45
40 10
VSETT 9+ 1,45
40 0
1,90
40 0
VSETT 9+ 1,90
35
35 30
0,30
35 30
VSETT 9+ 0,30
35 25
0,58
35 25
VSETT 9+ 0,58
35 20
0,78
35 20
VSETT 9+ 0,78
35 15
1,01
35 15
VSETT 9+ 1,01
35 10
1,26
35 10
VSETT 9+ 1,26
35 0
1,72
35 0
VSETT 9+ 1,72
30
30 25
0,28
30 25
VSETT 9+ 0,28
30 20
0,48
30 20
VSETT 9+ 0,48
30 15
0,71
30 15
VSETT 9+ 0,71
30 10
0,97
30 10
VSETT 9+ 0,97
30 0
1,42
30 0
VSETT 9+ 1,42
25
25 20
0,20
25 20
VSETT 9+ 0,20
25 15
0,43
25 15
VSETT 9+ 0,43
25 10
0,69
25 10
VSETT 9+ 0,69
25 0
1,14
25 0
VSETT 9+ 1,14
20
20 15
0,23
20 15
VSETT 9+ 0,23
20 10
0,48
20 10
VSETT 9+ 0,48
20 0
0,94
20 0
VSETT 9+ 0,94
15
15 10
0,25
15 10
VSETT 9+ 0,25
15 0
0,71
15 0
VSETT 9+ 0,71
10
10 0
0,45
10 0
VSETT 9+ 0,45
Brzdné dráhy
45 40 35 30 25 20 15 10 0
46,39
46,39 45
0,93
46,39 45
VSETT 9+ 0,93
46,39 40
3,24
46,39 40
VSETT 9+ 3,24
46,39 35
5,07
46,39 35
VSETT 9+ 5,07
46,39 30
7,64
46,39 30
VSETT 9+ 7,64
46,39 25
9,70
46,39 25
VSETT 9+ 9,70
46,39 20
10,86
46,39 20
VSETT 9+ 10,86
46,39 15
11,88
46,39 15
VSETT 9+ 11,88
46,39 10
12,65
46,39 10
VSETT 9+ 12,65
46,39 0
13,00
46,39 0
VSETT 9+ 13,00
45
45 40
2,31
45 40
VSETT 9+ 2,31
45 35
4,14
45 35
VSETT 9+ 4,14
45 30
6,72
45 30
VSETT 9+ 6,72
45 25
8,77
45 25
VSETT 9+ 8,77
45 20
9,93
45 20
VSETT 9+ 9,93
45 15
10,95
45 15
VSETT 9+ 10,95
45 10
11,72
45 10
VSETT 9+ 11,72
45 0
12,07
45 0
VSETT 9+ 12,07
40
40 35
1,82
40 35
VSETT 9+ 1,82
40 30
4,40
40 30
VSETT 9+ 4,40
40 25
6,46
40 25
VSETT 9+ 6,46
40 20
7,62
40 20
VSETT 9+ 7,62
40 15
8,63
40 15
VSETT 9+ 8,63
40 10
9,40
40 10
VSETT 9+ 9,40
40 0
9,76
40 0
VSETT 9+ 9,76
35
35 30
2,58
35 30
VSETT 9+ 2,58
35 25
4,64
35 25
VSETT 9+ 4,64
35 20
5,80
35 20
VSETT 9+ 5,80
35 15
6,81
35 15
VSETT 9+ 6,81
35 10
7,58
35 10
VSETT 9+ 7,58
35 0
7,94
35 0
VSETT 9+ 7,94
30
30 25
2,06
30 25
VSETT 9+ 2,06
30 20
3,22
30 20
VSETT 9+ 3,22
30 15
4,23
30 15
VSETT 9+ 4,23
30 10
5,00
30 10
VSETT 9+ 5,00
30 0
5,36
30 0
VSETT 9+ 5,36
25
25 20
1,16
25 20
VSETT 9+ 1,16
25 15
2,18
25 15
VSETT 9+ 2,18
25 10
2,95
25 10
VSETT 9+ 2,95
25 0
3,30
25 0
VSETT 9+ 3,30
20
20 15
1,02
20 15
VSETT 9+ 1,02
20 10
1,79
20 10
VSETT 9+ 1,79
20 0
2,14
20 0
VSETT 9+ 2,14
15
15 10
0,77
15 10
VSETT 9+ 0,77
15 0
1,13
15 0
VSETT 9+ 1,13
10
10 0
0,36
10 0
VSETT 9+ 0,36

Skutočné výsledky namerané našimi testovacími jazdami. Používame tak vedecký prístup ako je to len možné a profesionálne meracie prístroje.

Viac o testovaní
Ukázať viac Ukázať menej
 
Data sheet
Parametre sa môžu líšiť v závislosti od konfigurácie produktu. Pre presnejšie parametre vyberte konfiguráciu.
Ostatné parametre
Parameter Hodnota udávaná výrobcom
      Dĺžka zložená 127 cm  
      Výška zložená 53,8 cm  
      Šírka zložená 26 cm  
      Typ motoru bezuhlíkový (BLDC) v kolese  
      Napätie batérie 48 V  
      Kapacita batérie 15,6 Ah podľa konfigurácie: 15,6 Ah, 19,2 Ah, 21 Ah  
      Energia v batérii 748,8 Wh podľa konfigurácie: 748,8 Wh, 921,6 Wh, 1008 Wh  
      Tempomat áno  
      Štart odrazom áno  
      Pohon pohon predného aj zadného kolesa  
      Predná brzda elektronická + kotúčová mechanická  
      Zadná brzda kotúčová (disková) mechanická  
      Typ kolesa vpredu vzduchové s dušou  
      Veľkosť kolesa vpredu 8.5"  
      Typ kolesa vzadu vzduchové s dušou  
      Veľkosť kolesa vzadu 8.5"  
      Odpruženie vpredu a vzadu  
      Predné zavesenie pružina  
      Zadné zavesenie pružina  
      Osvetlenie predné, zadné a brzdové  
      Brzdové svetlo áno  
      Max. záťaž 120 kg  
Spokojní zákazníci

Recenzie

Rated 4.80 on the scale 1 - 5 based on 3 customer reviews
Overený nákup

Vsett9+, 21 Ah

Na Vsett9+ 48V/21Ah som dlho čakal, ale to nebola chyba tohoto eshopu. Avšak v prvých chvíľach rozhodovania bolo na stránke už v máji 2023 "skladom". Rovnako aj Dualtron Victor Luxury Plus 60V/35Ah je od prelomu júla/augusta 2023 "skladom", pričom eventálny záujemnca sa k nej skôr ako v polovici septembra 2023 nedostane (je to novinka). Pravidelná inventúra ponúkaného portfólia na webe by naozaj nezaškodila. Ako sa zákazník môže spoľahnúť že tovar je skladom, pričom to vôbec nie je pravda a príde za dva mesiace? Toľko k mínusom eshopu Voltride ako takého. Jednoducho sa zdá, ako keby sa ani nestarali čo majú na webe. Medzi plusy patrí komunikácia a odpoveď na maily v priebehu niekoľkých desiatok minút, to sa nestáva takmer nikde (samozrejme pokiaľ je mail poslaný v normálnom pracovnom čase, nie o polnoci).

K samotnej kolobežke, kapitola I, špecifikácie:
sú väčšinou pravdivé (napr. maximálka mierne nad 50 km/h), o hausnumerách ohľadom dojazdu sa dá napísať román (ako vždy). Pri Vsett9+ 21 Ah to môže byť hocičo medzi 20 km a 70 km. Záleží od bláznenia a štýlu jazdy brdza/plyn, využívania rekuperácie, rýchlosti jazdy, vetra, hmotnosti jazdca, dual motor režimu, vyštelovania bŕzd (viď nižšie) a nesposlednom rade kopcovitosti terénu. Ak je všetko napäté a človek blbne stále medzi 40-50 km/h + kopcovitý terén, baterka je po 15-20 km fuč. Naopak eko-jazdou sa dá výýýrazne prekrociť nielen 50 km, ale siahnuť aj na 65 km ako vidno tu: https://www.youtube.com/watch?v=hdXDqvENV4g, lenže jazda pri 25 km/h a dual motor nie je až tak brutálne eko. Odpor vzduchu rastie kvadraticky úmerne rýchlosti (rovnako aj kinetická energia že ano), čo pri dajme tomu 18 km/h vs. 25 km/h dáva víziu ešte o niečo vyššieho dojazdu. Možno, zatiaľ som neskúšal.

Kapitola II, batéria:
má nabitá úplne bez zátaže 54,2-54,3V, takmer ako napätie na adaptéri (ten má 54,6V). Avšak aj pri malinkatej zátaži a 15 km/h rýchlosti po rovinke, klesne napätie batérie v kolobežke o vyše 1 volt na cca 53 V hneď na začiatku. Následne klesá podľa zataženia. Takže hodnoty voltáže ako 54,1-54,0-53,9-53,8-53,7-53,6 V ... na displeji počas jazdy prakticky stabilne vôbec nikdy neuvidíme, maximálne od tých 53 V už len nižšie aj pri miernom zatažení (15 km/h, rovinka). Samozrejme s externou batériou je voltage drop vo všeobecnosti vždy nižší aj pomalší.
Batériu som čiastočne vybil niekoľko krát, rovnako aj naplno nabil, ale skúšal som aj úplné vybitie batérie a odstavenie pohonu. A výsledok je veľmi nepríjemné prekvapkanie. Totiž setting P15 (VRAJ) poskytuje možnosť nastavenia, pri akom napätí je odstavený pohon (kvôli under-voltingu) a na kolobežke sa už nedá ísť. Pre 48V Vsett9(+) sú tam nezmyselné hodnoty nad 40 V, ale aj nižšie až po 34 V s odstupom 0,1 V. Prestavil som defaultnú hodnotu z 39 V na 37,5 V a poď ho skúšať, kedy to umrie. A umrelo to keď napätie v zaťažení PRESNE dosiahlo 41,0 V !!! Pozor, kto si myslí že som mal nejaký nárázový voltage drop spôsobený prudkým zrýchľovaním v štýle brzda-plyn či jazdoiu do kopca, toho vyvediem z omylu. Vedel som presne čo a ako mám robiť - moja jazda na skúšku odstavenia pohonu bola super-eko 16-18 km/h po rovinke. Napätie sa hýbalo maximálne desatinka volta sem-tam podla toho ako zavial vánok a vééééľmi pomáličky kontinuálne klesalo. Pri 41,2-41,3 V bolo akési cuknutie, potom ešte 200 metrov a presne pri 41,0 V na displeji pri takejto miernej zátaži, vyhodilo chybu a umrelo to. Po 2-3 minútkach sa batéria málinko otriasla a spamatala a bez zátaže bolo na displeji 41,6 V (to sa na druhý deň spamätalo "až" na 42,2 V ale na výsledku to nič menení). Na rýchlosť 10-12 km/h som sa dostal vlastným rozbehom (aby som zbytočne neminul ani jediný katión lítia v batérii) a na 14-15 km/h som jemnúčko zrýchlil. Nepomohlo, voltáž veľmi rýchlo v priebehu pár sekúnd klesla zo 41,6 V na 41,0 V batéria bola opäť po 20 metroch jazdy odstavená. KONEČNÁ, FINITO, ARRIVEDERCI.
Pokus č. 2: ten P15 setting na odstavnie pohonu som dal (pre 48 V batériu) na nebezpečných 34 V. Výsledok? Opäť super-eko jazda, super jemná-zátaž, super-hladké a pomalé klesanie voltáže a výsledok ten istý: pri 41,0 V mŕtvica pohonu! Mohol by sa niekto vážených súdruhov z NDR spýtať načo tam ten P15 setting je? Keď to vôbec neberie do úvahy žiadne nastavenie a odstaví to kolobežku vždy pri 41,0 V? Buď je to tam na pobavenie, alebo súdruhovia z NDR niekde urobili chybu a jednoducho nevedia vyrobiť výrobok, ktorý by mal deklarovanú funkcionalitu, ktorú sa tvári, že ponúka.
Alebo že by bola chyba v batéríí? 2-3 monočlánky v niektorej zo šestich ks 13 členných sérii (viď nižšie) fatálne môžu pokaziť celú jednu sériu a pokazená séria následne kazí celú batériu:
https://youtu.be/B9ZmWNk_PZY
(pozn.: ekvivalent odstavenia 60V Vsett10+ pri 49V, je 40V pri 48V Vsett9+, nie pri 41V ani pri 42V kde prejdeme uz iba 300 metrov, koeficient je pomer 13/16 co su počty monočlánkov v jednej séríí 9+ a 10+: 49*(13/16) = cca 40)

Na displeji kolobežky teda máme:
maximum bez zaťaženia 54,2 V mínus minumum bez zaťaženia 42,2 V = v podstate presne 12V
alebo
maximum s malým zaťažením 53,0 V mínus minumum s malým zaťažením 41,0 V = tiež v podstate presne 12V
Máme teda 12 V, počas ktorých nám napätie môže klesať.
1 volt eko-jazdy (18-20 km/h, rovinka) vydrží asi na od 6,5 km pri nabití po 5 km pred koncom (kontinuálne to klesá, proste iná vzdialenost sa dá prejsť kým to klesne napr. z 52V na 51V a iná z 45V na 44V), ale hruby priemer je 5,7 km na 1 V, co máme v priemere 5,7 km * 12 = 68,4 km, čo plne korešponduje s výsledkom testu a 65 km dojazdu. Na 21 Ah Vsett9+ dá vyše 70 km jedina 50 kg žienka, alebo dieťa a aj to pri 18-20 km/h.

Kapitola III, odblokovanie:
Kolobežku som si odblokoval podľa videa: https://youtu.be/8v0U3b-sf0g, avšak keďže káblikov ktoré sa tak dajú rozpojiť je asi 10, rozpojil som aj ďalší iný káblik a nefungovali svetlá ani smerovky, to som musel následne spojiť spať.

Kapitola IV, displej:
Nový displej je pekný, tvári sa ako čačaný, ale viditeľnoť na priamom slnku má ešte značné rezervy. Kto má opačný názor, asi ešte nevidel dobre čitateľný diplej na slnku. O informáciach zobrazených na novom displeji Vsettov už bolo natočených plno videí. Nevymysleli to súdruhovia z NDR priam ideálne, pretože vzhľadom na veľkosť displeja tam toho mohlo byť oveľa viac. Napr. rozpadnutá čísnka hrkálka Kugoo S1 Pro nulté vydanie z roku 2018 (napr. má to kamikadze pohon PREDNÉHO motora, ano čítame spravne, terajšia Kugoo S1 Pro uz ZADNEHO), tak displej na tejto 270-eurovej trapošinke:
- je krááásne čitateľný na slnku
- ukazuje nielen napätie, ale dokonca aj prúd, ktorý ide z batérie (!)
- samozrejme všetky ostatné info sa dajú prepínať
Skutočne si neviem vysvetliť, že čínska 270-eurová trapošina má v podstate lepší displej ako nový ospevovaný diplej Vsettov.
Na rozmere dipleja čo majú Vsetty mohlo byť pri normálnej, rozumnej ergonómii a rozvrhnutia grafických prvkov a písmen/číslic, byť SPOLU/NARAZ: trip, čas tripu, voltáž, aktuálna rýchlosť, aktuálny rýchlostný stupeň ... mne tam chýba ešte ten prúd a reálny čas (hodiny). Ale niéééé, sú tam pre srandu velikááááánske ciferníky bez zmyslu ...
Otočný mechanizmus dipleja je voľný a treba to stále imbusákom doťahovať - prakticky pred každou jazdou, pretože človek si tam mačká tie čudlíky pod tým displejom a mechanizmus sa postupne uvoľňuje. Opäť a raz a zasa: NEDOMYSLENÉ !!!

Kapitola V, kolesá:
Fúkanie kolies bol neskutočný pôrod slonice. Priložená redukcia príliš nepomáhala, aspoň ani jednej z mojich dvoch púmp. Po tažkom a úmornom boji som nakoniec dostal do každého kolesa 3,5 atmosféry. Akonáhle bude defekt, idú tam bezdušovky, prístup k ventilom je najhoršia nočná mora tejto kolobežky. Darmo sú ventily o 90°zahnuté super-truper-špéci, keď sú trestuhodne krátke a celý motor v kolese prakticky zakrýva prístup k ventilu a priložená redukcia/predlžovačka príliš nepomáhala. Hrôza.

Kapitola VI, riadidlá:
Na riadidlách je na každej strane jedno asi 4 cm široké miesto, kde sa dá niečo pripevniť, napr. jedna strana stojan na mobil a druha strana externé/doplnkové svietidlo a skončili sme. Ale extra viac bežne v zásade netreba. Príliš voľnosti tam nieto, nakoľko z jednej strany je rukoväť a na druhej strane treba nechať priestor sklápaciemu mechanizmu riadidiel.
Sklápací mechanizmus riadidiel je dobre vymyslený, ani pri jazde terénom sa vyklopené riadidlá neuvoľňujú. Aspon zatiaľ.
Keďže boli problémy s doručením kolobežky, e-shop mi venoval:
https://www.voltride.sk/sk/doplnky/drziak-na-telefon-voltride
https://www.voltride.sk/sk/doplnky/nadstavec-na-riadidla-voltride
Držiak na telefón je super, nadstavec nad riadidlá bol možno aplikovateľný na Vsett9+ so starým diplejom, ale nie na nový, takže nadstavec nad riadidlá mi je na dve veci.

Kapitola VII, sklápací mechanimus:
Sklápací mechanimus riadiacej tyče je robustný a má viac-násobné istenie, ale toho malého šróbika hore sa naozaj obávam. Po jazde zvykne byť uvoľnený, ale najväčšia moja obava je, že po tisícom šróbovaní do riadiacej tyče sa tam jednoducho ten závitík strhne. Ale na 99,9% by sa dalo jazdiť aj bez toho šróbika hore. A jeho doťahovanie a odťahovanie pri každom odklápaní a sklápaní je naozaj, naozaj, naozaj, naozaj, naozaj otravné. Hlavne ak s kolobežkou počas leta človek chodí denne.

Kapitola VIII, blatníky:
Ako vravia recenzie, pod umelohmotné blatníky treba dať 3-4 mm vysoké podložky, aby boli vyššie nad kolesami a nehrkotali narážaním do pneumatík napr. na kockovej ceste. Čo to má znamenať ?!?!?!?!? Nerozumeim prečo toto súdruhovia z NDR už za tie roky existenie modelu nevyriešili. Ako môžu predávať kolobežku s hrkotajúcimi blatníkmi OD VÝROBY / OUT OF THE BOX !?!?!?!?

Kapitola IX, brzdy:
Brzdy boli od výroby relatívne dobre nastavené a dotiahnuté, ale po 200 km začali rinčať, drančať a brzdové kotúče pri jazde rinčali a spievali aj keď som nebrzdil. Ale brzdové kotúče boli z výroby riadne pritiahnuté, nebolo ich treba doťahovať.
Ale brzdy bolo treba po prvých 200 km vyštelovať. Nie dotiahnuť, ale vyštelovať. A nejazdil som ako šialenec. Brzdový kotúč má nejakú tú svoju hrúbku a musí byť v strede medzi brzdovými doštičkami, aby z každej strany bol dajme tomu 1 mm. Ak je z jednej strany napr. 0,3 mm a z druhej 1,7 mm, je to vysoko nesymetrické a koleso je čiastočne brzdené aj keď sa nebrzdí, čo ma za následok rinčanie brzdových kotúčov (okrem iného aj vyššiu spotrebu energie, keďže sa permanentne mierne brzdí). V závislosti od "rozštelovania" bŕzd, ani uvolnenie brzdového lanka nemusí vždy pomôcť. Proste štelovaniu bŕzd sa človek nevyhne. Len dúfam že ich nemusím štelovať každých 200 km.

Kapitola IX, stojanček a nabíjacie konektory:
Stojanček dúfam že vydrží viac ako 20 jázd. No a krytky na nabíjacie konektory sú úplne vynovené (asi pri Vsett8/8+/9/9+/10+... čo sa vyrábali od Q3 2023), takže nášľap nabíjacích konektorov z 3D tiačiarní spred roka či dvoch na najnovší Vsett9+ (Q3 2023) pasovať s najväčšou pravdepodobnosťou nebude, niekto musí na e-shopoch ponúkajúcich aj modely Vsett, proste 3D-vytlačiť nový nášľap nabíjacích portov :)

Kapitola X, nabíjačka:
pribalená 1,5 A nabíjačka nabije 21 Ah batériu s patričným napätím logicky za 21 Ah / 1,5 A = 14 hod. To za predpokladu že nabíjacia krivka (nabíjacieho prúdu) je relatívne konštantná, to sa ale pri malých prúdoch dá predpokladať. Keďže kolobežka má dva nabíjacie porty, kúpou druhého identického adaptéru sa nabíjací čas skráti na polovicu. Nabíjací konektor je pri nabíjaní dosť horúci, čomu dosť dobre nerozumiem - je to skoro ako malá tehla, pri cca 54,6 V a 1,5 A to je nabíjací výkon 82 W. Veď napr. 120 W nabíjacie adaptéry pre mobily Xiaomi sú asi tak 2/3 tej pribalenej tehly a zrejme nie sú až tak horúce pri nabíjaní. Nuž tu sú zrejme nejaké "kvalitné" čínske črevá v tých nabíjacích adaptéroch. Kolobežka bohužiaľ nemá vyvedený nejaký ten štandardizovaný konektor pre externú batériu, čo by človek pri kolobežke za vyše pod druha tisíca naozaj mohol očakávať !!!! Opäť FAIL! Jedna dierka v decku (na vhodnom mieste), pod deckom par káblikov a spojov na oba kontrolery, včeho všudy vec za jedno čínske euro. To je ďalšia z vecí, ktorej tu naozaj nerozumiem, prečo to tam neni, keď je to otázka pár centov ?!?!

Post-settings:
Kedže som do kolies nafúkal až 3,5 atmosféry, v P-settings bolo treba prestaviť priemer kolies z 8,5 až na 8,8 palca, aby to meralo dobre, inak na 10 km jazdy vznikala odchýlka 700 m, čo je teda sakramentsky dosť (merané mobilnou aplikáciou na zákl. GPS).Po zvýšení z 8,5 na 8,8 aj po 25 km bola odchýlka menšia ako 100 m.
Výkon som si v P-settings znížil na 85%, lebo 100% mi už tak nevyhovovalo. Pre mňa zbytočne prudké zrýchlenie (deformácia z 36V 350W čínskej hrkálky) a ísť na I. stupni max. 28 km/h fakt nemusím a stačí mi 23 km/h, II. stupěn má vtedy max. 35 km/h miesto 43 km/h a tretí 44 km/h miesto 5X km/h.

Entropia a zub času:
Na šróboch má kolobežka gumenné krytky, čo znie úžasne. Niektoré sú prestrčené cez dierku a "zamknuté", ale niektoré krytky sú voľné a dajú sa jednoducho vybrať. Problém je ten, že až príliš jednoducho. Po cca 12-15 jazdách jedna taká gumenná kratka "už nebola". Stavím sa za pred disiahnutím 1 ci 2 tisíc km, by všetky voľné gumenné krytky "už neboli". NEDOMYSLENÉ.

Batériová esej:
Niečo viac v batériam: v kolobežke sú značkové LG li-ion monočlánky 18650 s nominálnym napätím 3,6V. Ich kapacita je niekde 3500 mAh, inde sa uvádza 3450/3400/3350 mAh, ešte skomplikované nápismi ako "typical" či "minimal". Niekde sa uvádza aj 3,7V, ale štandard je zrejme/asi 3,6V či sa nám to páči alebo nie. Úplne nabité monočlánky (18650, 21700 a iné) májú mať cca 4,20V, niekedy (najmä v reále mimo pepiera) je to ale "iba" medzi 4,15V-4,20V. To je ale napätie v nabitom stave a bez zátaže. Vybiť sa dajú úplne bezpečne do 3,2V, značkové úplne bezpečne a pravidelne do 3,0V a značkové sem-tam možno vydrilovať na 2,7-2,5V, ale nie pravidelne.
No a takýchto monočlánkov je tu 13 (slovom trinásť) zapojených sériovo. Ich napätie sa teda sčíta: 4,17V*13 = 54,21V, takže sme doma :),lebo displej totálne nabitej kolobežky bez zátaže ukazuje tých 54,2V.
Isté ďalšie veci platia pri sériovom zapojení aj o prúde či odpore či náboji vyjadrenom v Ah či mAh.
No a takých sérií je v kolobežke celkovo 6 (slovom šesť). Lenže tie 13-členné série sú už medzi sebou prepojené paralelne, kde sa napätie nesčítava (inak by sme mali 54,3V * 7 = 380V kolobežku). No a iné veci zase platia o prúde a odpore či náboji vyjadrenom v Ah či mAh pri paralelnom zapojení (napr. prúdy poskytované jednotlivými členmi v paralelnom zapojení sa ščítavajú). Celkovo je v kolobežke teda 13x6 = 78 monočlánkov typu 18650 v zapojení tzv. 13S6P.
Výsledný energetický obsah (vo Wh, kWh ... to je jednotka energie) celej batérie, je vždy ten istý, je úplne jedno či by tých 78 monočlánkov bolo zapojených ako 13S6P alebo 6S13P alebo 26S3P či 3S26P ... Iné sú iba výsledné vyskladané napätia, poskytnuté prúdy v A, náboje v Ah či mAh (Ah, mAh ... nie sú jednotky energie), vnútorné odpory batérie ako takej atď.
Pozn.: Vypnutie pri reálnych 39V (na 13 článkovú sériu a teda aj celú batériu) je úúúúplne v poriadku, keďže to máme 39 V/13 = presne 3,0 V na monočlánok. Takže pohoda. Dokonca aj vypnutie pri 35 V značí 2,7 V na monočlánok, takže fatálne ohrozenie značkových článkov nehrozí. Ale to je iba želaná predstava, keďže kolobežka skape pri 41,0 V čo je až 3,15 V na monočlánok v 13 člennej sérii.

Ak sa budeme držať nezmyselného marketingového maximalizmu 3,7 V a 3500 mAh pre monočlánok, tak máme: 3,7V * 3,5 Ah * 78 ks = 1010 Wh, čo kráááááásne sedí s deklarovanou hodnotou 1008 Wh. Koniec koncov 21 Ah = 21000 mAh v 6 seriách dáva oných 21000/6 = 3500 mAh na 54,3V sériu a teda aj na 3,6/3,7V monočlánok.

V reálne sme však na 3,6 V a typickej kapacite cca 3450 mAh a sme na 3,6V * 3,45 Ah * 78 ks = 968 Wh miesto marketingových 1008/1010 Wh. Podobne úmerne sú o cca 4% nižsie aj energetické obsahy ďalších "menších" batérií (nielen) Vsett 9+.

Pozn.: napr. Vsett10+ má 16 monočlánkov v sérii. Odkiaľ to zistiť? Nabíjacie napätie (ktoré ma adaptér na Vsett10+) má až 67,2V a nabitý li-ion typu 18650 či 21700 monočlánok má tých akože nominálnych 4,20 V (resp. každý monočlánok sa nabíja pri 4,20 V, to je proste štandard, rovnako ako je štandard 3,6V nominálne napäťie) a sériové zapojenie značí že napätia sa sčítavajú. Takže 67,2 V / 4,20 V = presne 16 ks v jednej sérii. No a pokiaľ chceme vyskladať až 28 Ah pri vrcholovom Vsett10+, nie je žiadne umenie prísť na to, že pri maxime 3500 mAh čo majú li-ion monočlánky typu 18650, musí byť týchto 16-členných sérii celkovo 8. Takže Vsett10+ má usporiadanie 16S8P a celkovo az 128 ks. 3500 mAh monočlánkov typu 18650.

Finálna poznámka k batériám:
napätia batérií e-kolobežiek sú zhovadené a prevedené do deformovanej/zaokrúhlenej/marketingovej podoby. Neexitujú 48V/52V/60V batérie. Ale je prirodzené a nutné to zjednodušovať a zaokrúhľovať súdruhovia z NDR alebo Číny? Keď inde potreba zaokrúhľovať nebola/nie je ? Viď nižšie.
Existujú 36V kolobežky, kde je logicky 10 ks. 3,6 V monočlánkov v séríi - počet takýchto 36V sérii zapojených už medzi sebou ako celky paralelne, na výsledné napätie nevplýva. V 36 voltových batériách kolobežiek býva minimum 10S3P, ale existujú aj 10S4P, 10S5P či dokonca 10S6P.
Tie tzv. "48V" batérie sú v skutočnosti iba 13 * 3,6V = 46,8V !. Ak by sme uvažovali s 3,7V nominálnym napätím monočlánkov, tak to máme 13 * 3,7V = 48,1V čo je úžasne blízko k marketingu, ale má to jednu chybu: prečo potom s hodnotou 3,7 V nepočítame aj predtým? Tak to by sme mali 37V batérie a nie 36V. Detto pri tzv. 52V batériách je 14 ks. v sérii a sú to teda v skutočnosti 14 * 3,6V = 50,4V batérie. No a tzv. "60V" batérie sú v skutočnosti 16 * 3,6V = iba 57,6V batérie !!! Ano 72V sú skutočne 72V, lebo tam je 20 ks. 3,6V monočlánkov v sérii.

Stačí sa pozrieť na aku-náradie, vysávače, staré batérie do notebookov atdˇ ... prečo je všade 7,2V - 10,8V (a keď náhodou 11,1V tak iba preto že niekto si mýli 3,6 a 3,7) - 14,4V - 18V - 21,6V - 25,2V .... no proste prečo tak asi sú to všetko násobky čísla 3,6 ... no prečo asi že? :))))
https://shorturl.at/gNTY9
https://shorturl.at/bcuEO

Tak som odskúšal eko-dojazd 21Ah Vsett 9+ (rovinka, 18-20 km/h, single motor) a ďalšia vec pri porovnaní low-endových čínskych rozsypaných hrkálok za doslova jeden pár stoviek a mnoho-tisíc € kolobežkami, je efektivita motorov. Tie mnoho-tisíc € kolobežky majú menej efektívne motory, sprotreba je prepočítaná nielen na dojazd, ale dokonca aj na hmotnosť objektu (jazdec + kolobežka), ktorý je potrebné udržiavať v pohybe:

- Kugoo S1: https://tinyurl.com/4d8ukfes, 36V/6Ah = 216 Wh, odskúšaný REÁLNY eko-dojazd (rovinka, 16 km/h) je 26,5 km. Jazdec 80 kg + kolobežka 11 kg = 91 kg hmoty na pohyb. To máme 8,15 Wh/km, ale pri hmotnosti 91 kg to máme 89,56 mWh/km/kg. T.j. na presunutie 1 kg o 1 km to chcelo 89,56 mWh energie.

- Tento Vsett 9+, 48V/21 Ah = akože 1008 Wh, reálne cca 970 Wh. Eko-dojazd (rovinka, 18 až 20 km/h, single motor ... na tri krát/tri tripy) bol dojazd spolu 72,5 km. Signifikantne viac sa jednoducho nedá. To máme 13,38 Wh/km. Heeeee? O 64% väčšia spotreba ako vyššie uvedená spodina spodín 216 Wh Kugoo S1. No ale započítajme hmosnosť: Jazdec 80 kg + kolobežka 28 kg = 108 kg. A to nám dáva 123,89 mWh/km/kg, t.j. iba o 38,5% viac. Teda keď započítame hmotnosti, to už je menší rozdiel ako 64%, ale ťažko predpokladať že na prasknutie nafúkané kolesá Vsetta na 3,5 atm by vytvárali po prepočte na km vzdialenosti a kg hmotnosti o 38,5% vyššiu spotrebu energie.

Celkovo z kolobežky nie som nadšený ako som očakával. Isteže je lepšia ako čísnka rozpadnutá 36V 350 W hrkálna KuGoo S1 nulté vydanie z roku 2018 za 270 €, ale čakal som viac. Čakal som premyslenosť, ergonómiu, trvanlivosť, výrobok vyrobený s rozumum a pre prax a fyzikálnu realitu. To sa však väčšinou nestalo. Ale možno s ďalšími mesiacmi sa pocit zmierni.

Celková spokojnosť
Kvalita
Služby Voltride
Doručenie
Presnosť popisu
Je táto recenzia užitočná? Áno Nie

Vsett 9+

Rozhodoval som sa medzi 4 značkami a modelmi. Neskôr som okruh znížil na dve. Nakoniec bola značka jasná ale ťažké rozhodovanie medzi menším modelom 9+ a väčším 10+. Každý má svoje plusy a mínusy a každý si musí zhodnotiť kde a ako bude kolobežku využívať a skladovať. Vybral som vsett 9+ so základnou batériou, keby ma napadlo, že kolobezku nebudem využívať len na rýchli presun a zacnema jazda baviť išiel by som do tej najsilnejšej alebo rovno 10+ ale aj tak som spokojný, snáď o rok alebo dva vymenim za vyššiu triedu. Čo sa týka váhy kolobežky tak je vyhovujúca nakoľko nemôžem zdvíhať ťažké bremená s kolobežku sa dobe manipuluje a aj vynášanie po schodoch do práce je prijateľné. Odpruženie a stabilita na ceste mi vyhovuje aj pri najvyššej rýchlosti. Čo by som určite vytkol tak sú najprv blatníky, dizajnovo pekne navrhnuté ale od konštruktérov trochu nedomyslené hlavne vzdialenosť od kolesa ale to sa dá vyriešiť zvyhnutím blatníkov podložkami alebo malou maticou, ďalšia vec bočné otvori, vôbec tam nemuseli byť. Svetlo, myslím, že je umiestnené na zlom mieste, do kúpil som externé na riadidla. Čo sa týka skladacie systému riadidiel tak po po skladaní sú voľnejšie a treba ich kontrolovať a doťahovať ale vyriešil som to tak, že do vnútra som dal pásku a dotiahol. Displej, pri slnečnom počasí zle vyditeľný ale aj to sa vyriešilo a našiel som človeka ktorý vyrába doplnky 3D tlačiarni a dokázal vyrobiť kryt na displej a voltáž, ktorý sa len nasadí na vrch a ešte aj vo farbách 9+ v najbližších dňoch príde. Inak som s kolobežkou veľmi spokojný a momentálne využitie mi vyhovuje. Ešte by som rád komentoval prístup zamestnancov ako pani Rackovsku, ochotná a veľmi milá, rýchla reakcia na emaily, jedno malé nedoruzemenie ale čiastočne aj moja chyba ale to sa vyriešilo priamo s pánom majiteľom Urbančíkom, čo si nesmierne vážim a v dnešnej dobe s veľkou konkurenciou veľmi dôležité aby sa majiteľ zaujímal aj o spotrebiteľa ako o čísle na svojom účte. Do budúcnosti ak budem robiť upgrade do vyššej triedy tak určite opäť vo vašej spoločnosti.

Celková spokojnosť
Kvalita
Služby Voltride
Doručenie
Presnosť popisu
Je táto recenzia užitočná? Áno Nie
Overený nákup

Výborný pomer cena výkon

Som maximálne spokojný. Chvíľku som si na ňu musel počkať, ale oplatilo sa. Maximálna spokojnosť. Za tú cenu, výborný výkon. Odporúčam každému. Krásna je.

Celková spokojnosť
Kvalita
Služby Voltride
Doručenie
Presnosť popisu
Je táto recenzia užitočná? Áno Nie

Robíme dobré veci. Vďaka vám.

Nakúpte u nás a vyberte si či pomôžete životnému prostrediu vysadením stromov, zrecyklovaním batérií alebo výstavbou cyklociest. My prispejeme za vás.
Do košíka ste si vložili
Množstvo
Celkom
There are 0 products in your cart. There are 0 products in your cart.
Celkom (s DPH)
Pokračovať v nákupe