Zaručný aj pozáručný

Servis

Voltride servis

Najväčší a najmodernejší servis
elektrických kolobežiek
v Strednej Európe

 

Odovzdanie do servisu je možné v Bratislave, Prahe, Brne a Užhorode a prostredníctvom
bezplatného kuriéra kdekoľvek na území Slovenska, Česka, Maďarska a Ukrajiny.

 

  • Jediný autorizovaný servis značiek INOKIM, ZERO, E-Twow, SXT, Hero, Egret, The-Urban, Xiaomi a ďalších.
  • Tisíce náhradných dielov skladom.
  • Špeciálna diagnostika a servis batérií.
  • Záručný, pozáručný servis aj poradenstvo.
  • Školenie technikov priamo u výrobcov..
  • Garancia opravy v dohodnutom termíne.
  • S Voltride Care Plus servis úplne zadarmo.

elektrická kolobežka si zaslúži pozornosť Elektrická kolobežka nie je hračka či bežná spotrebná elektronika. Je to v prvom rade dopravný prostriedok, ktorý vie dosiahnuť vysoké rýchlosti. Preto si zaslúži podobne ako autá a motorky pravidelný servis a kontroly.

Voltride servis

Cenník

Uvedené ceny sú vrátane DPH.

 

  • Záručné opravy platí na u nás zakúpený tovar Zadarmo Záručné opravy na tovar zakúpený u iných predajcov neposkytujeme.
  • Volride Care Plus pokiaľ máte zakúpenú službu Zadarmo Viac o Voltride Care
  • Bezpečnostné prehliadky bezpečnosť je pre nás na prvom mieste
    pred tvorením zisku
    Zadarmo Záručné opravy na tovar zakúpený u iných predajcov neposkytujeme.
  • Tovar zakúpený u nás cena za hodinu práce 40 €/h
  • Tovar, ktorý nebol zakúpený u nás cena za hodinu práce 80 €/h

Objednať do servisu

Elektrické kolobežky ponúkajú vzhľadom na váhu samotného tela/rámu extrémne výkony a preto sú extrémne namáhané. Aj preto patria medzi najekologickejšie spôsoby prepravy - ponúkajú až neuveriteľný pomer medzi vlastnou váhou a váhou jazdca, ktorú dokážu zrýchliť na vysoké rýchlosti a prepraviť na veľké vzdialenosti.

Na našich cestách a chodníkoch trpia silnými nárazmi a vibráciami a napriek pomerne malým kolesám dokážu zastaviť na niekoľkých metroch. To všetko spôsobuje veľké namáhanie, ktoré je na hrane toho, čo dokážu moderné materiály zniesť. Preto je dôležité nezanedbávať pravidelný servis a prípadné problémy odhaliť a odstrániť v záujme svojho vlastného zdravia.

Doprava Zariadenia na servis je možné priniesť osobne vrámci otváracích hodín na naše predajne, alebo pomocou bezplatného kuriéra, ktorého k vám pre kolobežku pošleme. .

Objednať do servisu
krok za krokom

Priebeh servisných prác

 

1. Kontaktujte nás

Objednajte sa do servisu online, telefonicky alebo emailom na servis@voltride.sk. Majte prosím pripravený presný model, ktorý chcete opraviť (napríklad SXT Light Eco), sériové číslo (ak ho produkt má), faktúru/doklad o kúpe a popis problému, ktorý potrebujete vyriešiť.

2. Pripravte kolobežku

Objednáme vám kuriéra, ktorý príde produkt vyzdvihnúť. Majte preto prosím produkt patrične zabalený, aby nemohlo dôjsť k ďalšiemu poškodeniu pri preprave. Použite pevnú krabicu a bublinkovú fóliu, ideálne pôvodný obal, v ktorom ste produkt zakúpili. Nezabudnite pribaliť nabíjačku. Kuriér väčšinou príde nasledujúci pracovný deň.

3. Odovzdajte kolobežku

Odovzdajte produkt kuriérovi. Samozrejme, v prípade záujmu nám môžete produkt doniesť aj osobne na ktorúkoľvek z našich predajní v rámci ich otváracej doby.

4. Diagnostika

Naše servisné stredisko vykoná diagnostiku problému. Toto trvá spravidla do troch pracovných dní v závislosti od vyťaženia servisu a zložitosti problému.

5. Cenová ponuka

Kontaktujeme vás telefonicky, alebo emailom, so zoznamom potrebných prác a náhradných dielov, ich dostupnosti a cenách. Pokiaľ budete s navrhnutým postupom súhlasiť, pristúpime k samotnej oprave. V prípade, že nemáme náhradné diely skladom v servise, objednáme ich od výrobcu.

6. Po oprave ...

Po oprave produkt otestujeme, a pokiaľ je všetko v poriadku, odovzdáme ho kuriérovi, ktorý vám ho zadarmo doručí. Platíte iba prácu a náhradné diely, prípadne poštovné za náhradné diely pokiaľ sme ich museli objednať zvlášť. Platba bude buď online, na účet, alebo pošleme tovar na dobierku, takže za servis zaplatíte kuriérovi pri prevzatí. Ak vám to vyhovuje, pre opravený tovar si samozrejme môžete prísť aj osobne na naše predajne. Pokiaľ si ho chcete vyzdvihnúť na inej predajni ako ste ho odovzdali, je to možné po predošlej dohode.

Doprava zadarmo z a do servisu platí do váhy produktu 30 kg. Na ťažšie produkty urobíme individuálnu ponuku.

Objednať sa online

Kontrolujeme pôvod

Čo ešte potrebujete vedieť?

 

Do servisu prevezmeme iba zariadenia, ktorých pôvod viete preukázať.

V rámci ochrany majiteľov nepreberáme do servisu zariadenia, od ktorých ich majiteľ nevie preukázať ich pôvod. Aj keď by sme na tom vedeli zarobiť, na takéto zariadenia neposkytneme servis, náhradnú nabíjačku ani náhradné diely. Snažíme sa tak sťažiť život zlodejom a chrániť našich klientov, aby sa jednoducho neoplatilo kradnúť. Nevadí, ak máte napríklad kolobežku kúpenú z druhej ruky, ale vyžiadajte si od pôvodného majteľa doklad o kúpe.

Ak nám posielate zariadenie prostredníctvom kuriéra, majte ho prosím dobre zabalené.

V krabici vhodnej veľkosti, chránené napríklad bublinkovou fóliou tak, aby sa nemohlo poškodiť pri preprave. Nezabudnite pribaliť aj nabíjačku a zariadenie prosíme poslať v rámci možností čisté.

  • ochranný obal
  • pribalte nabíjačku
  • čisté zariadenie
Väčšina opráv sa pohybuje medzi jednou a dvoma hodinami. K cene opravy je potrebné započítať cenu použitých náhradných dielov a ich prepravy od výrobcu. O ich potrebe vás budeme vopred informovať. Minimálna účtovná jednotka v servise je 30 minút.
Do košíka ste si vložili
Množstvo
Celkom
There are 0 products in your cart. There are 0 products in your cart.
Celkom (s DPH)
Pokračovať v nákupe