Kliknite pre viac výsledkov
Neboli nájdené žiadne produkty.
Váš košík je prázdny Pozrieť ponuku
SXT Buddy V2 eKFV
Buddy V2 eKFV je lehký městský model značky SXT. Jako jedna z mála koloběžek v této váhové kategorii má dvě mechanické brzdy, které přispívají k bezpečnosti a dobrému pocitu z jízdy. Váží 13,7 kilo a dosáhne rychlosti 20 km/h (elektronicky limitovaná podle eKFV), zároveň si udržela praktičnost a skladnost, výhodou jsou najmä sklopitelné rúčky. Tento model pro SXT vyrábí značka INOKIM.
New product
Objednávky do
Dnes
týka sa eshop objednávok
Odošleme
Zajtra
V závislosti od konfigurácie produktu
Po prijatí a preverení vašej požiadavky vám pošleme ponuku.
Je to smernica o malých elektrických vozidlách, ktorá bola uvedená do platnosti v Nemecku v júni 2019 a ktorá reguluje využívanie malých elektrických vozidiel, akými sú napríklad elektrické kolobežky na verejných komunikáciách v Nemecku. Vyžaduje, aby vozidlá spĺňali napríklad tieto požiadavky:
Takéto vozidlá musia dodržiavať rovnaké predpisy ako cyklisti. Nie je vyžadovaný vodičský preukaz a minimálny vek je 14 rokov, prilba nie je povinná, ale je odporúčaná. Tieto vozidlá v Nemecku majú primárne využívať cyklotrasy, ak tieto nie sú k dispozícii, môžu ísť po ceste pre autá. Je možné s nimi jazdiť aj na chodníkoch, ale nemala by byť prekročená rýchlosť chôdze (cca 5 km/h) a nesmú byť ohrození chodci. Je nutné mať uzavreté povinné zmluvné poistenie (ktoré stojí cca 25 - 50 € ročne). Porušenie týchto predpisov, alebo jazda na zariadení nesplňajúcom tieto predpisy v Nemecku môže byť pokutovaná políciou do 70 €.
Buddy V2 eKFV je ľahký mestský model, ktorý pre SXT vyrába INOKIM. Jeho cieľom je zabezpečiť bezpečný presun po meste na stredne dlhé vzdialenosti, pričom napriek nízkej váhe ide o plnohodnotnú kolobežku s nosnosťou do 100kg. Nemá odpružené kolesá, čo nahrádza 8,5 palcovými pneumatikami s dušou a takýmto spôsobom vyrovnáva drobné vibrácie a nerovnosti. Pneumatiky navyše nie sú príliš náchylné na defekty. Ako jedna z mála kolobežiek v tejto váhovej kategórii má dve mechanické brzdy, čo prispieva k bezpečnosti a dobrému pocitu z jazdy. Z celej kolobežky je cítiť skúsenosti, keďže SXT a INOKIM sú jedny z najstarších značiek elektrických kolobežiek na svete. Buddy V2 eKFV váži 13,7 kilogramov a dosiahne rýchlosť 20 km/h (elektronicky limitovaná aby splnila eKFV), pričom si udržala praktickosť a skladnosť, o ktorých môžu mnohé mestské kolobežky iba snívať, veľkou výhodou sú najmä sklopiteľné rúčky. Verzia eKFV sa od modelu SXT Buddy V2 líši dodatočným osvetlením, odrazkami a najmä elektronickým limiterom maximálnej rýchlosti na 20 km/h.
Ide o jeden z najľahších modelov značky SXT, ktorý prináša dostatočný výkon na stredne dlhé presuny po meste za udržania nízkej váhy a slušného dojazdu. Jeho veľkou výhodou popri váhe sú skladné rozmery po plnom zložení, keď je možné ľahko a rýchlo nie len zložiť celú kolobežku, ale aj jej rúčky vrátane brzdových páčok. Nosnosť 100kg je dostatočná pre väčšinu používateľov a jeho váha stále umožňuje prenos na krátke vzdialenosti, či už pri nastupovaní do MHD, alebo ukladaní kolobežky do auta. Kolobežka je svetoznáma svojou kvalitou a spoľahlivosťou, keďže ide o model, ktorý sa už predáva roky a výrobca INOKIM ho postupne krok po kroku zdokonalil postupnými vylepšeniami. Tento model odporúčame na presuny po meste do vzdialenosti 20 km denne pre tých, ktorí hľadajú praktickú spoľahlivú kolobežku, ktorá bude slúžiť dlhé roky. Okrem spoľahlivosti je potrebné vyzdvihnúť aj to, že pri svojej váhe je jedným z mála ľahkých skladných modelov, ktoré ponúkajú mechanické brzdy na oboch kolesách. Väčšina výrobcov to pre zníženie váhy rieši iba jednou brzdou, prípadne elektrickým brzdením, tento model sa však spolieha na klasické bubnové brzdy a tým prináša bezpečnejšiu jazdu a dobrý pocit, že dokážete zabrzdiť aj v núdzových situáciách. Navyše brzdy sú bezúdržbové, plne uzavreté bez prístupu prachu a nečistôt. Preto ich nemusíte neustále nastavovať, ako sa to stáva ich kotúčovým konkurentom. Vďaka dodatočnému osvetleniu, odrazkám a najmä limitu rýchlosti 20 km/h spĺňa nemecký zákon o malých elektrických vozidlách v cestnej premávke (eKFV), preto je jej využitie na ceste legálne aj v Nemecku.
Bezpečnosť je v prípade modelu Buddy V2 eKFV na prvom mieste. Preto je zostrojený z výnimočne pevnej zliatiny hliníka, používanej v leteckom priemysle. Celá konštrukcia je robustná a pevná, takže sa zbytočne nekýve a drží stabilitu. Táto kolobežka nerobí kompromisy pokiaľ ide o bezpečnosť a preto je Buddy V2 eKFV vybavená hneď dvoma mechanickými bubnovými brzdami značky Tektro s klasickými brzdovými páčkami aké poznáte aj z bicyklov. Navyše má poháňané zadné koleso, čo výrazne zvyšuje bezpečnosť v prípade poruchy motoru v porovnaní s modelmi, ktoré majú motor vpredu. Väčšina malých ľahkých prenosných skladacích kolobežiek určených do mesta nemá žiadne mechanické brzdy a spoliehajú sa na elektrickú brzdu predného kolesa, prípadne pridajú jednu mechanickú brzdu na zadné koleso. Približne 70% brzdného účinku však zabezpečuje predné koleso, preto je účinnosť zadnej brzdy vždy výrazne nižšia. Tento model však ide vytrvalo cestou najvyššej bezpečnosti a preto disponuje mechanickými brzdami rovno na prednom aj zadnom kolese. Preto ak hľadáte model, ktorý vás odvezie bezpečne a s ktorým zastavíte na najkratšej možnej vzdialenosti bez zbytočného ohrozenia seba a svojho okolia, a zároveň je ľahký a skladný, zvážte práve Buddy V2 eKFV.
Ľahké kolobežky budú vždy o nejakom kompromise. Ak chcete pohodlie odpruženého podvozku a zároveň slušný dojazd a nízku váhu, musíte hmotnosť šetriť na brzdách. Ak chcete poriadne brzdy, musíte váhu šetriť použitím pevného podvozku a pruženie nahradiť vzduchom plnenými kolieskami, tak ako to rieši práve tento model. Aj vďaka tomu má napriek dvom plnohodnotným brzdám váhu iba 13,7 kg a stále dostatočný dojazd a výkon.
K bezpečnosti prispievajú aj predné a zadné LED svetlá s dodatočným predným svetlom, pričom to zadné plní aj funkciu brzdového svetla a dodatočné bočné odrazky. Dôležitá je aj batéria zložená z kvalitných článkov značky LG. Rýchlosť je elektronicky limitovaná na 20 km/h, aby splnila nemecký predpis eKFV. Kolobežka má tiež funkciu kick-start, zamedzujúcu nechcenému štartu a poistku sklopného mechanizmu zabraňujúcu nechcenému zloženiu kolobežky za jazdy.
Ide o ikonu značky SXT a ide jednoznačne o jedno z najkrajších riešení v kategórii ľahkých mestských kolobežiek. Ide o kolobežku, ktorú si nepomýlite so žiadnou inou a je z nej cítiť ľahkosť a praktická štýlovosť. Príjazd na stretnutie na nej je tak vždy elegantný a hodí sa na každú príležitosť, či už ide o stretnutie v kaviarni, škole, kancelárii alebo luxusnej reštaurácii. Navyše po zložení ju viete schovať pod prvú stoličku alebo stôl – zaberá tak minimum miesta a vyzerá skvelo aj v zloženom stave. Napriek mechanickým brzdám sú páčky elegantné a väčšina kabeláže ide v tele kolobežky a tak zbytočne nekazí svoj výzor zmäťou káblov. Veľmi elegantne pôsobí výškovo nastaviteľná aerodynamicky tvarovaná tyč riadenia, ktorá v sebe schováva potrebnú kabeláž. SXT tento model ponúka v dvoch farebných prevedeniach, vďaka čomu ju viete zladiť so svojimi obľúbenými farbami. Pokiaľ hľadáte viac farieb pre tento model, môžete si pozrieť aj originál od INOKIM (Light 2), ktorý ju ponúka navyše v svetlo modrej, svetlo zelenej a oranžovej.
Motor ponúka výkon 650 W, čo je pre jazdcov do cca 80kg postačujúce aj na jazdu do kopca. Veľkou výhodou tohto modelu je príjemný nábeh výkonu, takže kolobežka sa zbytočne netrhá a jazda je príjemná v nízkych aj vysokých rýchlostiach, čo pridáva na príjemnom pocite z bezpečnej jazdy. Kolobežka napriek nízkej váhe nešetrí na batérii a skrýva 36 V, 10,4 Ah batériu s celkovou uloženou energiou 374 Wh a článkami od LG. Pri váhe 13,7 kg ide o dobré parametre, ktoré postačia pri ekonomickej jazde na dojazd takmer 40 km. V prípade, že budete jazdiť neekonomicky, často zrýchľovať a brzdiť, či jazdiť okolo maximálnej rýchlosti, stále môžete počítať s dojazdom cez 20km. To je stále násobok bežnej trasy, pre ktorú je tento model určený, a preto by mal postačiť každému. Navyše pre dobro batérie je aj tak lepšie kolobežku každý večer nabiť, než jazdiť na doraz. Samotné nabíjanie úplne prázdnej batérie zvládne pod 6 hodín.
Vzhľadom na pevný podvozok modelu Buddy V2 eKFV je tlmenie nahradené 8,5 palcovými vzduchom plnenými pneumatikami, ktoré však postačia na jazdu po všetkých bežných cestách a chodníkoch. Vďaka pneumatikám sú dobre odtlmené drobné vibrácie, ale samozrejme pevný podvozok nie je to najpohodlnejšie, čo na trhu existuje.
Určite nejde o terénny model, ani o model určený na rýchlu jazdu po rozbitých cestách, preto odporúčame pred dierami spomaliť, aby ste zbytočne neriskovali defekt. Na druhú stranu sa vám kolobežka odvďačí vysokou spoľahlivosťou, nízkou váhou, výbornou skladnosťou, bezúdržbovosťou a veľkou mierou bezpečnosti pri jazde. Pohodliu prispieva integrovaný bočný stojan a tiež predné aj zadné osvetlenie. Vzhľadom na jej poslanie je tak pohodlie dostatočné a určite ju ocenia najmä tí, ktorí hľadajú ľahkú, praktickú skladateľnú kolobežku na stredne dlhé vzdialenosti po meste.
Tento model určite nie je pre každého, ale má svojich skalných fanúšikov po celom svete. Pevný podvozok odrádza časť zákazníkov, ide však o kompromis nahradený vyššou bezpečnosťou vo forme dvoch bezúdržbových bubnových bŕzd značky Tektro pri udržaní nízkej hmotnosti a pevnosti kolobežky. Jazda na nej po bežnom chodníku aj s nerovnosťami je prekvapivo príjemná, ale pri veľkých dierach je samozrejme pevný podvozok cítiť. Pokiaľ si nie ste istý, či ide o model pre vás, najlepšie urobíte ak si ju ku nám prídete zadarmo vyskúšať a zažijete jazdu na nej. Veľkou výhodou je tiež jej neustály vývoj a inovácie, vďaka ktorým ide o vyladený model bez detských chorôb, pri ktorom sa viete vždy spoľahnúť, že vás dovezie bezpečne a štýlovo až domov. Táto kolobežka je navyše veľmi pekne dizajnovo spracovaná a určite ide o jeden z najkrajších ľahkých mestských modelov. Nevýhodou môže byť rýchlostné obmedzenie, ktoré sa však zmení na výhodu pokiaľ s ňou plánujete často navštevovať Nemecko, pretože spĺňa miestny predpis eKFV.
Sme najväčší autorizovaný dovozca a predajca značky SXT pre celú strednú Európu. Poskytujeme priamo záručný aj pozáručný servis, ktorý je zabezpečený na našich predajniach v Prahe, Brne a Bratislave. Väčšinu náhradných dielov držíme skladom a sme certifikovaný poskytovateľ záručných aj pozáručných opráv. Preto sa pri kúpe tejto kolobežky nemusíte vôbec obávať servisu či dostupnosti náhradných dielov a vďaka priamej reprezentácii výrobcu si poradíme aj so zložitejšími prípadmi a diagnostikou.
SXT patrí medzi najstaršie značky elektrických kolobežiek na svete, pretože vznikla už v roku 2005. Ide o jednu z mála značiek, ktoré sídlia v Európe, konkrétne v Nemecku na južnej hranici so Švajčiarskom. Centrála SXT je v Nemeckom meste Rheinfelden, kde sídli obchod, dizajn, centrálny servis aj sklad vo vlastnej budove o celkovej ploche vyše 3000 m2. Stratégiou SXT sú lokálne zastúpenia, aby zákazníci mali stále poruke poradenstvo aj servis vo svojom regióne a jazyku a nemuseli všetko riešiť na diaľku cez internet. Voltride je najväčším takýmto zastúpením v strednej Európe so sieťou predajní v Bratislave, Prahe a Brne a tiež e-shopom v Maďarsku. Samotná výroba prebieha v 9 továrňach v Číne, ktoré boli starostlivo zvolené zo strany SXT tak, aby poskytovali vysoký štandard a kvalitu výroby a ktoré produkujú viac, ako 10 miliónov kusov ročne. SXT zabezpečuje pravidelnú kontrolu a prítomnosť vo výrobe tak, aby boli dosahované vysoké nároky, ktoré SXT od svojich dodávateľov požaduje. Všetky produkty SXT spĺňajú Európske štandardy, ako napríklad CE, ROHS, IQC, IPQC a FQC a sú pravidelne kontrolované internými auditmi tak, aby ste si mohli byť istý, že kúpou originálnych výrobkov SXT získate produkt vysokej kvality. Za tým si SXT stojí vlastným menom. Voltride ponúka výhradne originálne produkty SXT, ktoré pochádzajú z Európskej centrály a vieme preto garantovať ich originalitu. Máme vybudované dobré vzťahy aj priamo s majiteľom SXT a často sa aj osobne navštevujeme, preto môžeme aj z vlastnej skúsenosti potvrdiť, že značka SXT to myslí s osobnou elektromobilitou vážne a robí to z presvedčenia o budúcnosti tohto spôsobu prepravy, s rovnakou vášňou a zanietením, ako to robíme my sami.
Výkonnostné parametre | |||
---|---|---|---|
Parameter | Hodnota udávaná výrobcom | Voltride nezávislé meranie | Hodnotenie |
Hmotnosť s batériou | 13,7 kg | Zatiaľ netestované | |
Doba nabíjania | 6 h | Zatiaľ netestované | |
Max. konštrukčná rýchlosť | 20 km/h | Zatiaľ netestované | |
Výkon | 650 W | Zatiaľ netestované | |
Dojazd | 40 km | Zatiaľ netestované |
Ostatné parametre | |||||
---|---|---|---|---|---|
Parameter | Hodnota udávaná výrobcom | ||||
Dĺžka | 108 cm | ||||
Výška | 105 cm | ||||
Šírka | 46 cm | ||||
Dĺžka zložená | 95 cm | ||||
Výška zložená | 25 cm | ||||
Šírka zložená | 36 cm | ||||
Rázvor | 80 cm | ||||
Svetlá výška | 6 cm | ||||
Typ motoru | bezuhlíkový (BLDC) v kolese | ||||
Typ batérie | Li-Po | ||||
Napätie batérie | 36 V | ||||
Kapacita batérie | 10,4 Ah | ||||
Energia v batérii | 374,4 Wh | ||||
Rekuperácia | nie | ||||
Systém ovládania | palcová páčka | ||||
Tempomat | áno | ||||
Obmedzovač rýchlosti | áno | ||||
Štart odrazom | áno | ||||
Pohon | zadný náhon | ||||
Predná brzda | bubnová | ||||
Zadná brzda | bubnová | ||||
Typ kolesa vpredu | vzduchové s dušou | ||||
Veľkosť kolesa vpredu | 8.5" | ||||
Typ kolesa vzadu | vzduchové s dušou | ||||
Veľkosť kolesa vzadu | 8.5" | ||||
Odpruženie | bez odpruženia | ||||
Predné zavesenie | pevné (bez odpruženia) | ||||
Zadné zavesenie | pevné (bez odpruženia) | ||||
Osvetlenie | predné, zadné a brzdové | ||||
Brzdové svetlo | áno | ||||
Farby | čierna, biela | ||||
Max. záťaž | 100 kg |
Ostatné parametre | |||||
---|---|---|---|---|---|
Parameter | Hodnota udávaná výrobcom | ||||
Dĺžka | 108 cm | ||||
Výška | 105 cm | ||||
Šírka | 46 cm | ||||
Dĺžka zložená | 95 cm | ||||
Výška zložená | 25 cm | ||||
Šírka zložená | 36 cm | ||||
Rázvor | 80 cm | ||||
Svetlá výška | 6 cm | ||||
Typ motoru | bezuhlíkový (BLDC) v kolese | ||||
Typ batérie | Li-Po | ||||
Napätie batérie | 36 V | ||||
Kapacita batérie | 10,4 Ah | ||||
Energia v batérii | 374,4 Wh | ||||
Rekuperácia | nie | ||||
Systém ovládania | palcová páčka | ||||
Tempomat | áno | ||||
Obmedzovač rýchlosti | áno | ||||
Štart odrazom | áno | ||||
Pohon | zadný náhon | ||||
Predná brzda | bubnová | ||||
Zadná brzda | bubnová | ||||
Typ kolesa vpredu | vzduchové s dušou | ||||
Veľkosť kolesa vpredu | 8.5" | ||||
Typ kolesa vzadu | vzduchové s dušou | ||||
Veľkosť kolesa vzadu | 8.5" | ||||
Odpruženie | bez odpruženia | ||||
Predné zavesenie | pevné (bez odpruženia) | ||||
Zadné zavesenie | pevné (bez odpruženia) | ||||
Osvetlenie | predné, zadné a brzdové | ||||
Brzdové svetlo | áno | ||||
Farby | čierna, biela | ||||
Max. záťaž | 100 kg |
Ostatné parametre | |||||
---|---|---|---|---|---|
Parameter | Hodnota udávaná výrobcom | ||||
Dĺžka | 108 cm | ||||
Výška | 105 cm | ||||
Šírka | 46 cm | ||||
Dĺžka zložená | 95 cm | ||||
Výška zložená | 25 cm | ||||
Šírka zložená | 36 cm | ||||
Rázvor | 80 cm | ||||
Svetlá výška | 6 cm | ||||
Typ motoru | bezuhlíkový (BLDC) v kolese | ||||
Typ batérie | Li-Po | ||||
Napätie batérie | 36 V | ||||
Kapacita batérie | 10,4 Ah | ||||
Energia v batérii | 374,4 Wh | ||||
Rekuperácia | nie | ||||
Systém ovládania | palcová páčka | ||||
Tempomat | áno | ||||
Obmedzovač rýchlosti | áno | ||||
Štart odrazom | áno | ||||
Pohon | zadný náhon | ||||
Predná brzda | bubnová | ||||
Zadná brzda | bubnová | ||||
Typ kolesa vpredu | vzduchové s dušou | ||||
Veľkosť kolesa vpredu | 8.5" | ||||
Typ kolesa vzadu | vzduchové s dušou | ||||
Veľkosť kolesa vzadu | 8.5" | ||||
Odpruženie | bez odpruženia | ||||
Predné zavesenie | pevné (bez odpruženia) | ||||
Zadné zavesenie | pevné (bez odpruženia) | ||||
Osvetlenie | predné, zadné a brzdové | ||||
Brzdové svetlo | áno | ||||
Farby | čierna, biela | ||||
Max. záťaž | 100 kg |
Výkonnostné parametre | |||
---|---|---|---|
Parameter | Hodnota udávaná výrobcom | Voltride nezávislé meranie | Hodnotenie |
Hmotnosť s batériou | 13,7 kg | Zatiaľ netestované | |
Doba nabíjania | 6 h | Zatiaľ netestované | |
Max. konštrukčná rýchlosť | 20 km/h | Zatiaľ netestované | |
Výkon | 650 W | Zatiaľ netestované | |
Dojazd | 40 km | Zatiaľ netestované |
Výkonnostné parametre | |||
---|---|---|---|
Parameter | Hodnota udávaná výrobcom | Voltride nezávislé meranie | Hodnotenie |
Hmotnosť s batériou | 13,7 kg | Zatiaľ netestované | |
Doba nabíjania | 6 h | Zatiaľ netestované | |
Max. konštrukčná rýchlosť | 20 km/h | Zatiaľ netestované | |
Výkon | 650 W | Zatiaľ netestované | |
Dojazd | 40 km | Zatiaľ netestované |
Robíme dobré veci. Vďaka vám.
Nakúpte u nás a vyberte si či pomôžete životnému prostrediu vysadením stromov, zrecyklovaním batérií alebo výstavbou cyklociest. My prispejeme za vás.V blízkej dobe sa vám ozveme a doladíme spolu detaily.
V blízkej dobe sa vám ozveme a doladíme spolu detaily.
We work hard to provide you the best experience possible.
V blízkej dobe sa vám ozveme a doladíme spolu detaily.
Mrzí nás, že nemáte dostatok informácií o vašej objednávke. Vždy sa snažíme zákazníkov o všetkom priebežne informovať. Prosíme vyplniť nižšie uvedené údaje a po preverení situácie sa ti čím skôr ozveme.
Sme vďační za každú pochvalu a odporúčanie. Motivuje nás to v našej každodennej práci.
Mrzí nás, že niečo nie je v poriadku. Prosíme o čím presnejší popis vašej situácie, aby sme ju vedeli urýchlene preveriť a riešiť. Vaša sťažnosť neskončí iba na našich zamestnancov, ale odíde aj vedeniu a majiteľom spoločnosti Voltride.
Ďakujeme za vašu správu. Ozveme sa vám.
Pomôžte nám zlepšovať sa. Máte nejaké nové návrhy?
Každé milé slôvko od vás nás poteší. Napíšte nám.
Našli ste v texte chybu? Oceníme ak nám dáte vedieť.
Ďakujeme za vašu správu. Ozveme sa vám.
Voltride meníme na Max Blinker
Viac informácií